FAQs

BESTELLINGEN

Wat is de geschatte levertijd?

De geschatte levertijd is 1-2 werkdagen. 

De geschatte levertijd is 1-2 werkdagen.

U kunt uw bestelling volgen door hier te klikken.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Helaas is het niet mogelijk een bestelling te annuleren, omdat wij proberen deze zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden. Als u een besteld artikel niet langer nodig heeft, neem dan contact op met de klantenservice. Ons team zal u door het proces begeleiden en een terugbetaling regelen.

Ik wil mijn contactgegevens / afleveradres wijzigen

U kunt uw contactgegevens / afleveradres aanpassen in het gedeelte Mijn account, maar hierdoor worden het afleveradres en de contactgegevens voor de levering van de bestelling niet gewijzigd.

Wanneer u bent ingelogd in uw klantenaccount, kunt u uw persoonlijke gegevens wijzigen in het gedeelte 'Profiel' en uw adres in het gedeelte 'Adresboek'.

Ik wil de leveringsdatum van mijn bestelling wijzigen ?

Helaas is dit niet mogelijk.

Als u een Brother Online-account heeft aangemaakt op store.brother.be, kunt u uw bestelling nakijken in uw klantenaccount..


RETOURS & REMBOURSEMENTS

Wat is het retourbeleid?

Als een artikel nog in de originele staat is, accepteren wij gratis retourzendingen, met inachtneming van het onderstaande beleid, waarin de fair use policy is opgenomen. Als u een artikel binnen 28 dagen na levering terugstuurt, krijgt u het volledige bedrag terug via de oorspronkelijke betalingswijze. Alle artikelen worden bij terugkomst gecontroleerd. Voor een volledige terugbetaling moeten alle artikelen in hun oorspronkelijke verpakking en in opnieuw verkoopbare staat naar ons worden teruggestuurd.

Verbruiksartikelen zoals inktpatronen, tonercartridges of tapes moeten in een aparte doos worden verpakt om beschadiging van de oorspronkelijke verpakking te voorkomen. Plak geen retour- of verpakkingsetiketten direct op de doos van de cartridge. Wij accepteren alleen artikelen die via onze website zijn gekocht. We kunnen geen artikelen accepteren die gekocht zijn van zakenpartners. Gelieve deze rechtstreeks aan hen terug te zenden overeenkomstig hun voorwaarden. 

Wij accepteren geen retourzendingen van ongewenste artikelen na de hierboven vermelde retourperiode. Als u een verkeerd of defect artikel hebt ontvangen, neem dan contact met ons op (zie hoe retourneer ik mijn product hieronder) en leg de reden van de retour uit. 

Hoe retourneer ik mijn product? 

Neem contact op met onze medewerkers via onze live chat service of per telefoon. Onze agent zal een aantal zaken met u controleren, u een Return Merchandise Authorisation (RMA) nummer geven en uitleggen wat u moet doen om de goederen naar ons terug te sturen, hetzij door ze op te halen of door gebruik te maken van een van de drop-off diensten van onze transporteur. 

Wat is het terugbetalingsbeleid?

Zodra de retourzending door ons is ontvangen en gecontroleerd, krijgt u het aankoopbedrag terugbetaald. Wij streven ernaar u binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde artikelen terug te betalen.

 


ACCOUNTINSTELLINGEN

Hoe krijg ik een factuur voor mijn bestelling?

Uw factuur wordt u per e-mail toegezonden nadat de bestelling is aanvaard. U kunt uw factuur ook bekijken via uw account.

Hoe kan ik mijn e-mailadres en inloggegevens wijzigen?

U kunt uw e-mailadres te allen tijde wijzigen door in te loggen op uw klantenaccount.

Hoe wijzig ik mijn contact-/adresgegevens?

U kunt uw adresgegevens wijzigen via uw klantenaccount.

 

LEVERING EN OPHALING

Er ontbreken artikelen in mijn bestelling?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze  service clientèle

Mijn bestelling is aangekomen, maar het is het verkeerde artikel?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze service clientèle

De status van mijn bestelling staat op afgeleverd, maar ik heb deze niet ontvangen?

Als er een probleem is met uw bestelling, neem dan contact op met onze service clientèle